***



STOWARZYSZENIE ELEKTRYKÓW POLSKICH ODDZIAŁ KALISKI



Oddział Kaliski SEP wspólnie z Wielkopolską Okręgową Izbą Inżynierów Budownictwa w Poznaniu zorganizował w dniu 31 marca 2017 r. seminarium szkoleniowe nt. „Nowe doświadczenia w projektowaniu oświetlania drogowego z wykorzystaniem opraw LED oraz Nowatorskie rozwiązania oświetlenia dla bezpiecznego, przyjemnego i zrównoważonego otoczenia (system SHUFFLE SMART-CITRY).”

Fot. 1 Powitanie uczestników spotkania przez Prezesa Kol. Zenona Zgardę

Pierwszą część seminarium szkoleniowego poprowadzili przedstawiciele firmy OSRAM ; mgr inż. Krystian Dworzyński oraz mgr inż. Marcin Bocheński. Natomiast drugą cześć seminarium poprowadzili przedstawiciele firmy SCHREDER POLSKA Sp. z o.o. Michał Garkowski oraz Marcin Grzanka.

Fot. 2 Seminarium szkoleniowe - mgr inż. Marcin Bocheński (na zdjęciu od lewej) oraz mgr inż. Krystian Dworzyński - OSRAM

Fot. 3 Seminarium szkoleniowe - Kierownik Regionu Poznań Michał Garkowski - SCHREDER POLSKA Sp. z o.o

Uczestnicy seminarium zostali zapoznani z nowymi doświadczeniami w projektowaniu energooszczędnego oświetlania drogowego z wykorzystaniem opraw LED i zastosowaniu elektroluminescencyjnych diod LED.

Na szczególną uwagę zasługuje informacja na temat nowatorskich rozwiązań oświetlenia dla bezpiecznego, przyjemnego i zrównoważonego otoczenia – system SHUFFLE SMART-CITY.

Z uwagi na temat dotyczący oświetlenia zewnętrznego: ulicznego i drogowego, w seminarium uczestniczyli przedstawiciele samorządów oraz pracownicy Spółki Oświetlenie Uliczne i Drogowe Sp. z o.o.

Fot. 4 Seminrium szkoleniowe

Fot. 5 Seminarium szkoleniowe

Ponadto uczestnikami wykładu byli członkowie SEP-u, Wielkopolskiej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa w Poznaniu, tj.: projektanci, wykonawcy, inspektorzy nadzoru, kierownicy budów, pracownicy z eksploatacji energetyki zawodowej oraz młodzi adepci zawodu inżyniera elektryka, zatrudnieni w firmach z południowej wielkopolski (Kalisz, Ostrów, Kępno, Jarocin, Turek, Konin,).


Uczestnicy z dużym zainteresowaniem i aktywnością wysłuchali wykładu, z uznaniem odnieśli się do sposobu przekazania treści merytorycznych oraz nawiązania bezpośredniego kontaktu ze słuchaczami podczas wykładu jak i w trakcie przerw.

W trakcie przerwy bardzo obszernego wykładu nie zabrakło gorących dyskusji. W trakcie tych rozmów uczestnicy seminarium posiłkowali się kawą lub herbatą przegryzając słodkimi przysmakami.






SEP